Skip to main content

Početak turističke sezone bio je povod da Turistička organizacija Srbije predstavi novu kampanju “Biram Srbiju” koja će brojnim promotivnim aktivnostima namenjenih pre svega domaćim turistima prezentovati potencijalne destinacije za odmor u Srbiji. Učinila je to u podnožju Avalskog tornja gde su svoju turističku ponudu predstavile turističke organizacije iz skoro čitave Srbije. Kao što i inače zajednički nastupaju na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, turistički poslenici Donjeg Podunavlja zajedno su se predstavili i ovog puta.

Promotivnim materijalima, suvenirima, kao i neposrednim kontaktom sa posetiocima prezentovani su atraktivni sadržaji opština Golubac, Majdanpek, Kladovo, Negotin i Nacionalnog parka Đerdap. Predstavnici JP “Nacionalni park Đerdap” i opštinskih Turističkih organizacija Negotin, Majdanpek, Golubac i Kladovo pozvali su domaće turiste na aktivan odmor prepun prirodnih i kulturnih atrakcija u kvalitetnom smeštaju i na najatraktivnijim destinacijama koje ovaj kraj Srbije nudi.

WP-Backgrounds by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann