Početak turističke sezone bio je povod da Turistička organizacija Srbije predstavi novu kampanju “Biram Srbiju” koja će brojnim promotivnim aktivnostima namenjenih pre svega domaćim turistima prezentovati potencijalne destinacije za odmor u Srbiji. Učinila je to u podnožju Avalskog tornja gde su svoju turističku ponudu predstavile turističke organizacije iz skoro čitave Srbije. Kao što i inače zajednički nastupaju na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, turistički poslenici Donjeg Podunavlja zajedno su se predstavili i ovog puta.
Promotivnim materijalima, suvenirima, kao i neposrednim kontaktom sa posetiocima prezentovani su atraktivni sadržaji opština Golubac, Majdanpek, Kladovo, Negotin i Nacionalnog parka Đerdap. Predstavnici JP “Nacionalni park Đerdap” i opštinskih Turističkih organizacija Negotin, Majdanpek, Golubac i Kladovo pozvali su domaće turiste na aktivan odmor prepun prirodnih i kulturnih atrakcija u kvalitetnom smeštaju i na najatraktivnijim destinacijama koje ovaj kraj Srbije nudi.