Овогодишњи ЛОРИСТ и сајмове посвећене лову, риболову, спорту, туризму, хортикултури, екологији и коњарству видело је више од 30.000 посетилаца, односно 30 одсто више у односу на прошлу годину. Током трајања сајмова представило се 452 излагача из десет земаља, а осим квалитетније понуде, 50. ЛОРИСТ обележили су међународни стручни скупови, B2B сусрети и око 150 атрактивних садржаја у оквиру пратећег програма. На сајамским приредбама које су трајале од 3. до 8. октобра наступили су излагачи из Аустрије, Босне и Херцеговине, Црне Горе, Хрватске, Мађарске, Македоније, Републике Српске, Румуније, Словеније и Србије, а ЈП „Национални парк Ђердап“ је заједно са јавним предузећима „Национални парк Фрушка гора“, „Национални парк Тара“ и „Национални парк Копаоник“ имало заједнички штанд у хали 1 Новосадског сајма, на коме је представљена туристичка понуда сва четири национална парка. Били су изложени штампани промо материјали, емитовани видео спотови и фотографије животиња снимљених у Националном парку Ђердап, а кроз непосредни контакт са посетиоцима презентовани су туристички садржаји, као и све вредности Националног парка Ђердап.

Током трајања ЛОРИСТ-а Покрајински завод за заштиту природе је у сарадњи са Покрајинским секретаријатом за урбанизам и заштиту животне средине и ЈП Завод за урбанизам Војводине организовао Еко учионицу у Мастер хали Новосадског сајма на тему „Заједно за одрживи туризам у заштићеним подручјима“. ЈП „Национални парк Ђердап“ је за ову прилику припремио презентацију „Величанствено је стајати на обали Дунава“ којом је представљена комплетна туристичка понуда ЈП „Национални парк Ђердап“. Осим предстваљања туристичких услуга које може да пружи ЈП „Национални парк Ђердап“, учешће на сајму ЛОРИСТ у Новом Саду било је прилика за размену искустава са колегама из националних паркова Тара, Фрушка гора и Копаоник, сусрет са представницима туристичких агенција и новинарима специјализованим за туризам.

WP-Backgrounds by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann