Najveći turistički događaj u Srbiji i centralna turistička manifestacija u regionu – 39. Međunarodni sajam turizma u Beogradu, održan je od 23. do 26. februara na Beogradskom sajmu pod sloganom „Uživajte na vreme“. U šest izložbenih hala predstavilo se preko 1100 izlagača iz 56 zemalja sveta, a po prvi put svoju turističku ponudu predstavile su Rusija i Kina. Srbija, kao zemlja domaćin Sajma turizma predstavila je svoje turističke adute i prirodne lepote, uz raznovrsne sadržaje za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju, avanturu. Ponuda Srbije bila je zastupljena u hali 4, u kojoj su se predstavljale lokalne turističke organizacije, specijalna lečilišta i banje, a među njima je bilo i JP „Nacionalni park Đerdap“ koje je svoje turističke sadržaje predstavilo na zajedničkom štandu sa Upravljačem turističkog prostora Lepenski Vir i Turističkom organizacijom opštine Majdanpek. Na zajedničkom štandu je u cilju promocije turističkih potencijala opštine Majdanpek i Nacionalnog parka Đerdap drugog dana sajma priređen program u kome je učestvovao trubački orkestar Danijele Veselinović, što je izazvalo veliku pažnju posetilaca sajma.
Turistička organizacija Srbije (TOS) u centralnom delu hale 4 Beogradskog Sajma predstavila je celinu turističkih potencijala, kulturno-istorijskog nasleđa i prirodnih bogatstava naše zemlje, sa naglaskom na Dunav, kulturnu ponudu, kratke odmore u gradovima, aktivni odmor u prirodi u kombinaciji sa seoskim turizmom, ponudi vezanoj za kamping i karavaning i manifestacije koje se održavaju u Srbiji, kao i gastronomiju. Svoj pult na štandu nacionalne turističke organizacije imalo je i JP „Nacionalni park Đerdap“. Turistički sadržaji Nacionalnog parka Đerdap predstavljeni su putem višejezičnih šampanih materijala, razglednica, video materijala (spotovi Nacionalnog parka Đerdap) i neposrednog kontakta sa zainteresovanim stranama.
Brojni posetioci sajma pokazali su interesovanje za korišćenje turističkih usluga koje pruža JP „Nacionalni park Đerdap“, kao i neke turističke agencije: Rustika travel, Serbia Travel Host, Petit fute, Serbian Outdoor Club Belgrade, Serbianprivate Tours, Wild Serbia, Srbija za mlade, Denzor-Top turist. Sa agencijama sa kojima već postoji saradnja razgovarano je o mogućnostima proširenja saradnje, odnosno uključivanja u ponudu i drugih vidikovaca i pešačkih staza, osim Ploča koje su najpopularnije.